Technische en functionele kwaliteit
Kwaliteit is veel meer dan het goed uitvoeren van de dienst. Dat is ‘slechts’ technische kwaliteit. Ruitenheer focust ook op de kwaliteitsbeleving; de functionele kwaliteit. Om naast de technische kwaliteit ook de functionele kwaliteit hoog te houden zijn een aantal aspecten van belang. Deze zijn geïntegreerd in de organisatie.
- Het creëren van een zo laag mogelijke toenaderingsdrempel. U heeft één contactpersoon die altijd benaderbaar is, kennis heeft van uw object en de bevoegdheid om de uitvoerenden aan te sturen en u toezeggingen te doen. Hierdoor ontstaat er een korte communicatielijn en kunnen wij snel en adequaat inspringen op uw wensen.
- 24- uurs calamiteitendienst.
- Tijdige informatievoorziening. Twee weken van te voren hoort u wanneer grotere reinigingsbeurten (glasbewassing, gevelreiniging, hogedrukreiniging, machinaal reinigen van de garages etc.) plaatsvinden. Zodat u niet voor een verrassing komt te staan wanneer de glazenwasser ineens voor het raam staat. En u ook voorzorgsmaatregelen kunt treffen. Denk aan de zonwering naar boven, of auto’s verplaatsen voor het reinigen van de garage. U ziet: communicatie is zéér belangrijk.
- Voldoen aan alle wettelijke verplichtingen.
- Vriendelijk en verzorgd personeel dat altijd bereid is u te helpen en net even iets meer te doen.
Ruitenheer onderhoud vele VvE’s door heel Nederland. Wij zij trots op het feit dat wij dit kunnen doen.